פיטרו אתכם בזמן שירות מילואים? גיליתם שהמעסיק לא מפריש לכם תשלומי פנסיה כחוק? הבוס מתנהג אליכם בצורה פוגענית? בכל המקרים האלה הכתובת המתבקשת אליה תפנו היא עורך דין לדיני עבודה.

אבל רגע, לפני שאתם רצים לגוגל ומקלידים 'עורך דין דיני עבודה תל אביב', כדאי שתבינו לאיזה דגשים צריך לשים לב כשאתם באים לבחור עורך דין דיני עבודה בתל אביב או בכל מקום אחר.

עורך דין דיני עבודה תל אביב

ניסיון מגוון

תחום דיני העבודה הוא תחום תובעני הדורש ניסיון ברבה אספקטים של עבודה משפטית – דיני חוזים, משא ומתן, ליטיגציה בבית המשפט ועבודה מול גורמים כמו הרשות להוצאה לפועל. צריך לזכור שלעורך דין לוקח מספר שנים בשביל 'להבשיל' ולצבור ניסיון. המלצה שלנו בחרו בעורך דין עם לפחות עשר שנות ניסיון – עדיף שיהיה גם בעל הסמכה כנוטריון.

בקיאות בחומר

תחום דיני העבודה הוא מאוד דינמי ומסתמך על הרבה מאוד פסיקות. עורך דין מומחה בדיני עבודה צריך להמשיך לשקוד על השמרים ולהתעדכן בכל עת. לפעמים פסיקה שהתקבלה בבית המשפט המחוזי בחיפה לפני שבוע, עשויה להשפיע על תוצאת הליך שמתנהל בבית הדין לעבודה בבאר שבע בעוד שבוע.

גישה אסרטיבית

מעסיקים נוטים להתנהל באגרסיביות, בעיקר כאשר מדובר במעסיקים שממילא חשודים בהתנהלות בעייתית. במילים אחרות: אתם רוצים שעורך הדין שלצדכם לא יהיה "פראייר" ושיתקיים 'מאזן אימה', בינו ובין המעסיק או המעסיק לשעבר. הניסיון מלמד שמעסיקים מתגלים כאנשים הרבה פחות אמיצים כשהם עומדים מול עורך דין בטוח בעצמו.

שותף ומצביע

בהמשך לסעיף הקודם אתם רוצים עורך דין שיעשה עבורכם את העבודה ויתאמץ עבורכם באופן אישי. מישהו שידע גם לכוון ולהרגיע אתכם – שותף אמיתי לדרך. בדרך כלל, סיטואציה בה אתם נדרשים לכתת רגליכם אחר עורך דין דיני עבודה תל אביב יפו, היא סיטואציה לא נעימה הבאה בעקבות הלנת שכר או פיטורין. דווקא במצב הזה חשוב שתרגישו שיש מי שאפשר לסמוך עליו ולהרגיש בטוחים. לכן כימיה אישית עם עורך הדין היא תמיד דבר מומלץ.

תוצאות בשטח

בסוף, מה שמבדיל את עורכי הדין הטובים מכלל העדר הן התוצאות. אל תתביישו, תבקשו לשמוע פרטים ו"קבלות". בדקו במאגרים משפטיים הליכים שעורך הדין, שאתם שוקלים לשכור את שרותיו, נטל בהם חלק ותראו אם הוא היה בצד המפסיד או בצד המנצח. חשוב לציין שבדיני העבודה מבחן תוצאה לא מגיע דווקא בבית המשפט והרבה פעמים אפשר לסיים תיק בפשרה או אפילו באמצעות מכתב דרישה אסרטיבי שמשכנע את המעסיק להתקפל. תשאלו חברים, כנסו לפורומים ולדפי הפייסבוק המקצועיים ותתייעצו.

עכשיו אתם מוכנים למצוא עורך דין דיני עבודה בתל אביב. קדימה, הקלידו בגוגל 'עורך דין דיני עבודה תל אביב' ותתחילו לחפש את עורך הדין שהכי מתאים לכם.

מעבר למידע ופרטים נוספים לחץ כאן

מאמרים ומידע נוסף

קבלת מעמד לאחר שנדחה פעמים רבות

מדובר באדם אשר נמצא בארץ באופן בלתי חוקי (לסירוגין) מזה 20 שנה. הוא ניסה לקבל אשרה באמצעות אין ספור בקשות שנדחו פעם אחר פעם, בין היתר, בקשת פליטות, בקשה הומניטרית, ואף…

קבלת אזרחות ישראלית דרך נישואין

חישוב תשלום ימי חג

זכויות עובדת בהריון

בית דין רבני או בית המשפט לענייני משפחה - מה עדיף?

קבלת מעמד של הורה לחייל ישראלי, בקשה הומניטרית