שירותיו המקצועיים של עורך דין דיני עבודה חיפה הם תולדה של משפט שהוא חדש יחסית כשמסתכלים על כול העבר האנושי בכול מה שקשור ליחסים בין עובד ומעביד. עוד בעידן הזה שלנו, במקומות רבים בעולם, היחסים בין העובדים הם על גבול העבדות והניצול, כשלעובדים אין בכלל זכויות והגנה, אמנם בעולם המערבי הדברים משתנים, אך עדיין הרבה אנשים משתכרים משכר מצחיק ולא הולם, סובלים מתנאים פוגעניים במקום העבודה.

יחד עם המהפכה הטכנולוגית החלו גם הטבות והמצב משתנה לטובה כול העת בתחום זה. התעשייה המתקדמת וגם המערכת המשפטית והזכויות עבור האזרח שהחלו להישמע, הצליחו להשיג נקיטה בחוקים שהם למען הגנתם של העובדים והסדרה ברורה וקפדנית של כול הזכויות של העובד באופן משפטי ולפי חוק.

עורך דין דיני עבודה חיפה

הסמכות האחראית- בית דין לדיני עבודה

הסמכות, שהיא זו שלמעשה אחראית לאכוף ולחוקק בנושא זכויותיהם של העובדים בישראל, הם בתי הדין לענייני עבודה שנמצאים בכמה מחוזות בארץ, תל אביב, ירושלים חיפה ועוד. תפקידו של בית דין לענייני עבודה הוא להגן על העובד, לאכוף את כול הזכויות שלו ושיקבל את השכר ההוגן על פי חוק, יקבל פיצויים במידת הצורך, חופשת לידה וכול תנאי העסקה הראויים. אך חשוב לדעת שבית דין לעבודה אינו בית משפט שמסתמך על חוקים שמצוינים בספר פסקי הדין בענייני עבודה, ולכן חשוב יהיה בכול תביעה לבית הדין לעבודה להיעזר בשירותי עורך דין עבודה.

סיוע של עורך דין דיני עבודה חיפה

במידה ומקום העבודה שלכם והמגורים שלכם הם חיפה ואתם מוצאים את עצמכם במצב שבו תנאי העסקה פוגעים בכם או כול דבר אחר שקשור לזכאותכם במקום העבודה, חשוב מיד לפנות לסיוע של עורך דין דיני עבודה חיפה, ככול שהעורך דין יהיה קרוב למגורים ולאזור העבודה יהיה לכם קל ונוח להגיע אליו, הוא מכיר את הסביבה שלכם, לא תבזבזו זמן על שינוע בכול מה שקורה בתיק והוא יוכל לסייע לכם בהגשת תביעה לבית דין לדיני עבודה או בהסדר הסכם מחוץ לכותלי בית המשפט ביחסים בין עובד מעביד. התמחותם של עורכי דין דיני עבודה הם בתחומים הללו: שכר מינימום, סכסוך בין עובד למעביד, תנאים בהעסקה, שכר של נשים, פיצויים לאחר פיטורין, זכאות לחופשת לידה, אפליה בעבודה ועוד.

היתרונות של CNK

בחירה בעורך דין מ CNK זאת בחירה נבונה שכן מדובר ב- עורך דין דיני עבודה חיפה שקרוב לאזור המגורים שלכם, עורך דין שמתמחה בתחום דיני העבודה, יש לו ניסיון בתיקים מסוג אלה ומבין את כול ההליך של הגשת תביעה בצורה מסודרת, ולפעמים מכיר באפשרות של גיבוש הסכם מחוץ לכותלי בית המשפט, ללא צורך לגשת לבית משפט, אך אם בכול זאת ההסכם לא סייע, עורך דין דיני עבודה חיפה CNK שבקיא בחוקים ובפסקי הדין השונים, יעזור לכם וישרת אתכם בנאמנות בתביעה שלכם בבית משפט לענייני עבודה עד להצלחה ומיצוי כול הזכויות שלכם.