מאז שהעובד שלך קיבל קביעות הוא התחיל לזלזל בעבודה? קיבלת תביעת סרק על הלנת שכר? המזכירה מאיימת שתתלונן שאתה מטריד אותה מינית אם לא תעניק לה בונוס שנתי שמן? כדאי מאוד שתזדרז ותמצא עורך דין דיני עבודה במרכז. אפילו אם אתם לא גרים במרכז. שם פועלים הטובים שבהם.

זכרו, הקלדה בשורת החיפוש: 'עורך דין דיני עבודה מרכז', אינה כשלעצמה ערובה למציאת עורך דין מעולה כזה. לכן, כשאתם ניגשים למשימה של איתור עורך דין דיני עבודה במרכז אנו ממליצים שתיקחו בחשבון את המשתנים הבאים.

עורך דין דיני עבודה במרכז

ותיק ומנוסה

במקצוע עריכת הדין אין תחליף לניסיון שנרכש בקילומטראז' ובדיני העבודה הדברים האלה אמורים פעמיים. התחום המאתגר הזה דורש מעורך הדין להיות בקי בכל סעיפי החוק, באמצעות הניסיון הבקיאות הזו הופכת להיות רלוונטית ושימושית. עורך דין טוב בדיני עבודה חייב להיות גם לטיגטור מצטיין בבית המשפט, גם פה רק שנים של ניסיון בהופעות מול ערכאות שונות גורמות לעורך הדין באמת להבשיל לכדי מלוא הפוטנציאל. חפשו עורך דין עם לפחות עשר שנות ניסיון. או אם אתם מחפשים עורך דין דיני עבודה במרכז אנחנו ממליצים על עורך הדין דן קלדרון ממשרד 'קלדרון וקניז'בסקי' המתמחה בדיני עבודה.

מעודכן בפסיקות עכשוויות

תחום דיני העבודה נחשב לתחום משפטי מאוד דינמי. פסיקות תקדימיות מאומצות על ידי בית המשפט והופכות להלכה משפטית ועורך דין שיקפא על שמריו ולא יתעדכן בפסיקות על בסיס קבוע יהיה בפשטות עורך דין פחות טוב. בנוסף, עורך דין טוב בדיני עבודה חייב להכיר לעומק עשרות חוקים וביניהם: חוק פיצויי פיטורין, חוק עובדים זרים, חוק הגנת השכר, חוק חופשה שנתית, חוק עבודת נוער, חוק ניהול סכסוכי עבודה וכו'.

קשוב ומרגיע

סכסוך מול עובדים הוא אקט מאוד קשה עבור המעסיק. הרבה פעמים התחושות סותרות ומבלבלות – כעס ואמפתיה, תחושת בגידה והערכה שהרבה פעמים עדיין קיימת. מצאתם עורך דין דיני עבודה במרכז? חשוב שיקנה בכם ביטחון ויעזור לכם לסדר את המחשבות. עורך דין טוב לדיני עבודה הוא שותף אסטרטגי חשוב עבור כל מעסיק.

שוטר רע

באופן פרדוקסלי, הרבה מעסיקים מסתבכים משפטית מול עובדים דווקא בגלל שהם נחשבים 'מעסיקים טובים', שמאפשרים חופש, לא עומדים על הגבולות ולא אוהבים להפגין סמכותיות אל מול העובדים. במקרה כזה, אתם רוצים עורך דין דיני עבודה שיידע לשחק את השוטר הרע. לפעמים זה או אתה, או הם.

לבחור סוס מנצח

בסוף אנחנו רוצים עורך דין שינצח עבורנו את המערכה המשפטית או שיספק פשרה שתהיה מספיק אטרקטיבית. ההמלצה שלנו? חפשו את עורכי הדין שממעטים להפסיד ומרבים לנצח. איך עושים את זה? נכנסים לאתר תקדין באינטרנט ומחפשים פסקי דין בהם מוזכר שמו של  'עורך דין דיני עבודה מרכז' שקפץ ראשון בתוצאות החיפוש.

מאמרים ומידע נוסף

קבלת מעמד לאחר שנדחה פעמים רבות

מדובר באדם אשר נמצא בארץ באופן בלתי חוקי (לסירוגין) מזה 20 שנה. הוא ניסה לקבל אשרה באמצעות אין ספור בקשות שנדחו פעם אחר פעם, בין היתר, בקשת פליטות, בקשה הומניטרית, ואף…

קבלת אזרחות ישראלית דרך נישואין

חישוב תשלום ימי חג

זכויות עובדת בהריון

בית דין רבני או בית המשפט לענייני משפחה - מה עדיף?

קבלת מעמד של הורה לחייל ישראלי, בקשה הומניטרית