דיני המשפחה בישראל מעוגנים בין היתר באמצעות חוק בית משפט לענייני משפחה (תשנ"ה 1995) המתיר למעשה לבתי הדין האזרחיים את הסכמות המשפטית לעסוק ולדון בעניינים משפטיים הקשורים לתחום דיני המשפחה בישראל, לרבות, ענייני ירושה וצוואה, הליכי גירושין, ענייני אפוטרופסות ואימוץ, סכסוכים כספיים בין בני משפחה ועוד.

עורך דין דיני משפחה בנהריה או בכל עיר אחרת בישראל, הינו עו"ד העוסק ומתמחה בדיני משפחה ומתן שירותים משפטיים הנלווים לתחום משפטי זה, לרבות, ליווי הליכי גירושין המתקיימים בבתי דין רבניים ו/או בתי הדין לענייני משפחה. הליך בחירתו של עורך דין דיני משפחה בנהריה או בכל עיר אחרת בישראל, חייב להיעשות על ידיכם בהתבסס על הניסיון המקצועי העומד לרשות עורך הדין בתחום דיני המשפחה בכלל והתחום המשפטי הרלוונטי לכם בפרט (ענייני ירושה וצוואה, אימוץ, גירושין, מעמד אישי וכדומה) ובהתאם להיקף השירותים המשפטיים המוצעים לכם על ידיו ומידת הזמינות המוענקת מצידו לטיפול מהיר, מקצועי ויסודי בענייניכם.

בני זוג בתהליך משפטי אצל עורך דין דיני משפחה בנהריה

עורך דין דיני משפחה בנהריה – התמחות מקצועית בליווי הליכי גירושין

אחת מהסיבות הנפוצות ביותר לשכירת שירותיו של עורך דין דיני משפחה בנהריה או בכל עיר אחרת בישראל, קשורה להליכי הגירושין המתקיימים בין בני זוג. שירותיו המשפטיים של עורך דין דיני משפחה בנהריה בתחום זה מותאמים לאופן בו כל אחד ואחת מבני הזוג מעוניין לנהל את הליך הגירושין, בין אם מדובר בהליך המתקיים אל מול בתי הדין הרבניים, בין אם מדובר בהליך המתנהל אל מול בתי הדין לענייני משפחה ובין אם מדובר בהליך המתקיים במסגרת הליך גישור בין בני הזוג שמטרתו להוביל להשגת הסכם גירושין הדדי.

כפועל יוצא מכך, אנו ממליצים לכם לבחור את זהותו של עורך הדין אשר ילווה אתכם לאורך הליכי הגירושין בהתאם להתמחותו המקצועית בליווי הליכי גירושין אל מול בתי הדין הרבניים ו/או בתי הדין לענייני משפחה ו/או במסגרת הסכם גירושין משותף המחייב את אישורו של בית המשפט לענייני משפחה או בית הדין הרבני.

הליך הגירושין עוסק במגוון רחב של סוגיות משפטיות כגון: אופן חלוקת הרכוש המשותף לבני הזוג, ענייני משמורת והסדרי ראייה, ענייני מזונות אישה ומזונות ילדים ועוד מגוון רחב של סוגיות משפטיות הנלוות להליך הגירושין. לפיכך, אנו ממליצים לכם לבחור בשירותיו של עורך דין דיני משפחה בנהריה (או בכל עיר אחרת בישראל) המחזיק בהתמחות מקצועית בליווי הליכי גירושין ומתן שירותים משפטיים מורחבים לאורך כל שלבי התהליך.

כיום, אחת מהדרכים האופטימליות ביותר לסיים קשרי נישואין הינה באמצעות הליך המכונה: גירושין בהסכמה. הליך זה נועד להסדיר את מכלול הנושאים הנלווים להליכי הפירוד והגירושין בין בני זוג והוא יכול להיעשות באמצעות שכירת שירותיו של עורך דין דיני משפחה המתמחה בליווי הליכי גירושין בהסכמה.

מאמרים ומידע נוסף

קבלת מעמד לאחר שנדחה פעמים רבות

מדובר באדם אשר נמצא בארץ באופן בלתי חוקי (לסירוגין) מזה 20 שנה. הוא ניסה לקבל אשרה באמצעות אין ספור בקשות שנדחו פעם אחר פעם, בין היתר, בקשת פליטות, בקשה הומניטרית, ואף…

קבלת אזרחות ישראלית דרך נישואין

חישוב תשלום ימי חג

זכויות עובדת בהריון

בית דין רבני או בית המשפט לענייני משפחה - מה עדיף?

קבלת מעמד של הורה לחייל ישראלי, בקשה הומניטרית