בהרבה מקרים של סכסוך בין זוג נשוי וגם במצב של גירושים, מציעים היום עורכי דין רבים את הליך המיוחד, המכונה "גישור גירושין". גישור משפחתי מספק מענה לכל מי שאיננו מעוניין לפנות לבית המשפט, אך בו זמנית רוצה להגיע לשלום בית או ליהנות מפתרון שיהיה מקובל על שני הצדדים.

הגישור הוא דרך מצוינת ליישב סכסוכים, דרך שמביאה להידברות בין הצדדים המעורבים בכך ובסופה הסכמה ברורה המקובלת על שניהם. את הגישור מציעים כיום עורכי דין, שמתמחים בכך, עורכי דין שמביאים איתם ידע מקצועי וכמובן גם לא מעט ניסיון. עד לפני מספר שנים, פנו רבים, במקרים של סכסוכים במשפחה וגם גירושין, לבית המשפט כדי ליישב את העניין. אולם, מכיוון שבמרבית המקרים מעורבים גם ילדים ולא מעט אמוציות, מוצע כיום הליך מסוג אחר של הליך של גישור במשפחה.

גישור גירושין – מתי מתחיל ההליך?

ההליך הגישור מנוהל על ידי מגשר מקצועי, אשר מתחיל כבר ברגע שהזוג שוקל על פרידה או מחליט על פרידה ובטווח זמן זה הזוג פונה למגשר שמומחה בענייני גירושין שמתפקידו לסייע לבני הזוג במקרים אלו, חלק מתפקידיו הם למשל, להגדיר באופן ברור ומדויק, את צרכיהם ואת רצונותיהם ולשמור על תקשורת עניינית. רק בדרך הסכמה בין בני הזוג ועם אדם חיצוני ניטרלי שרואה את שניהם באופן שווה הם עשויים להגיע להסכם שיהיה מקובל על שניהם, הסכם ששומר על זכויותיו של כל צד. גישור במשפחה במקרה כזה מאפשר עריכת הסכם גירושין שמשקף באופן מלא את רצון של שני בני הזוג ומאפשר להם להגיע להסכמה באווירה ובתנאים נוחים ורגועים, מבלי להפוך את ההליך לסכסוך כואב.

גישור משפחתי עם עורך דין

עורך דין דיני משפחה חותם על חוזה

היתרונות בגישור ולמה עדיף?

יתרונותיו של הליך גישור במשפחה באים לידי ביטוי בעיקר בסכסוכים מורכבים. פעמים רבות סכסוכים משפחתיים הופכים בבית המשפט למאבקים מתישים, שמותירים את המעורבים בכך מתוסכלים, עייפים ובעיקר מוצפים רגשית. הליך של גישור משפחתי הופך את ההתמודדות עם המקרה לקלה הרבה יותר, אך מבלי לפגוע בזכויותיהם של הצדדים השונים. הדבר נכון עבור זוגות מתגרשים ובעיקר לשאר הנפשות במשפחה, על מנת לשמור על יחסים תקינים גם לאחר הפרידה. בעזרת הליך שכזה הנעשה באופן רגיש מאד ומקצועי מאד יכולים בני הזוג המתגרשים להגיע לידי הבנה ולשמור על אמון הדדי. מגשר מקצועי, שמלווה את ההליך עצמו ומנהל אותו דואג למצוא פתרון מקובל ויחד עם זאת לאפשר לצדדים להמשיך ולנהל מערכת יחסית סבירה, לכל הפחות, גם לאחר הגירושין.

היתרונות של CNK

בחברת CNK תקבלו את הסיוע הרגיש והאמפתי של מגשר מקצועי שייגש למקרה שלכם בצורה המיומנת והמקצועית שניתן. בתהליך גישור גירושין תצליחו להגיע להסכם הדדי שיספק את שני הצדדים, ימנע מכם מאבקי כוח ורגעי משבר קשים וימזער את התקופה המורכבת למינימום משקעים, על מנת שכול אחד מהצדדים יצליח להמשיך במסלול חייו ולא חלילה להיפגע ולהיקלע למשבר קשה יותר.

 

גישור גירושין - מתי מתחיל ההליך?

ההליך הגישור מנוהל על ידי מגשר מקצועי, אשר מתחיל כבר ברגע שהזוג שוקל על פרידה או מחליט על פרידה ובטווח זמן זה הזוג פונה למגשר שמומחה בענייני גירושין

היתרונות בגישור ולמה עדיף?

יתרונותיו של הליך גישור במשפחה באים לידי ביטוי בעיקר בסכסוכים מורכבים. פעמים רבות סכסוכים משפחתיים הופכים בבית המשפט למאבקים מתישים, שמותירים את המעורבים בכך מתוסכלים, עייפים ובעיקר מוצפים רגשית

מאמרים ומידע נוסף

קבלת מעמד לאחר שנדחה פעמים רבות

מדובר באדם אשר נמצא בארץ באופן בלתי חוקי (לסירוגין) מזה 20 שנה. הוא ניסה לקבל אשרה באמצעות אין ספור בקשות שנדחו פעם אחר פעם, בין היתר, בקשת פליטות, בקשה הומניטרית, ואף…

קבלת אזרחות ישראלית דרך נישואין

חישוב תשלום ימי חג

זכויות עובדת בהריון

בית דין רבני או בית המשפט לענייני משפחה - מה עדיף?

קבלת מעמד של הורה לחייל ישראלי, בקשה הומניטרית