קיבלת מכתב פיטורין בזמן היריון מתקדם? המשכורות האחרונות לא נכנסו בזמן? המנהל שלך פונה אליך בשפה לא הולמת? זה הזמן לחפש עורך דין דיני עבודה ברמת גן. כמובן, בהנחה שאתם גרים ברמת גן.

אבל שנייה, אל תמהרו להרים טלפון לתוצאה הראשונה המופיעה למילות החיפוש 'עורך דין דיני עבודה רמת גן', לפני שאתם מוודאים שבחרתם עורך דיני עבודה ברמת גן שבאמת ראוי לשמו. הנה כמה דגשים וטיפים שיעזרו לכם לבחור נכון.

עורך דין דיני עבודה ברמת גן

עורך דין מומחה בדיני עבודה

מומחה אמיתי בדיני עבודה צריך להכיר היטב מאות פסיקות רלוונטיות ולעקוב אחרי הנעשה בבית המשפט. מדובר בענף משפטי מאוד דינמי וכמות החוקים שרלוונטית לעבודה השוטפת ושאותם עורך הדין חייב להכיר על בוריין, כוללת, בין יתר: את חוק ההגנה על העובדים, חוק הגנת השכר, חוק חופשה שנתית, חוק עבודת נוער, חוק חופשת מחלה, חוק שעוד עבודה ומנוחה, חוק ניהול סכסוכי עבודה ועוד, ועוד ועוד.

ניסיון רלוונטי

בקיאות משפטית זה חשוב, אבל בדיני עבודה אין תחליף לניסיון בשטח שצריך לכלול יכולת מוכחת בהופעה בבית המשפט, עריכת חוזים, ניהול משא ומתן וגישור. בניסיון אין קיצורי דרך לכן אנחנו ממליצים שאם אתם מחפשים עורך דין דיני עבודה ברמת גן תבחרו באיש מקצוע מנוסה, כמו למשל בעורך הדין דן קלדרון ממשרד 'קלדרון וקניז'בסקי' המתמחה בדיני עבודה.

מקנה בכם ביטחון

סביר להניח שהשיחה עם הבוס ששיגרה אתכם לחפש בגוגל: 'עורך דין דיני עבודה רמת גן', היתה טראומטית. איום על הפרנסה ובעיה במקום העבודה תמיד מלחיצים ומשפיעים עלינו לרעה. עורך הדין צריך להיות יותר מנותן שירות מקצועי אלא גם מישהו שאנחנו מרגישים שאפשר לסמוך עליו. תרגישו שזה המצב עם עורך הדין שבחרתם.

בולדוג עם שיניים

לפעמים מכתב תקיף ואסרטיבי יכול ל'שכנע' מעסיק סרבן ולגדוע באיבו תהליך משפטי יקר ומתיש. בהמשך לסעיף הקודם, בשיח הפנימי ביניכם עורך הדין שלכם צריך להיות הכי נחמד ומכיל. אבל בבית המשפט או בפגישת משא ומתן מול המעסיק שמתנכל לכם אתם רוצים עורך דין עם שיניים – שגם הבוס שלכם יילחץ. מה רע?

עורך דין עם קבלות

האם עורך הדין שבחרתם באמת יספק את הסחורה? בשורה התחתונה זו הנקודה הכי חשובה. כי את הכסף סופרים במדרגות, ואתם רוצים עורך דין שינצח. אל תתעצלו, כנסו לאתר תקדין ותראו אם עורך הדין שבחרתם זכה ביותר תיקים מאשר הפסיד. חפשו אותו בגוגל בפורומים ואפילו טוקבקים, תתפלאו מה אפשר לפעמים ללמוד מזה, לקוחות לא מרוצים משאירים שובל. לקוחות מרוצים גם.

מחפשים עורך דין דיני עבודה ברמת גן? אנחנו ממליצים על עורך הדין רן קלדרון ממשרד עורכי הדין 'קלדרון וקניז'בסקי' המתמחה, בין היתר, בדיני עבודה.

למידע נוסף בקרו בעמוד דיני עבודה

מאמרים ומידע נוסף

קבלת מעמד לאחר שנדחה פעמים רבות

מדובר באדם אשר נמצא בארץ באופן בלתי חוקי (לסירוגין) מזה 20 שנה. הוא ניסה לקבל אשרה באמצעות אין ספור בקשות שנדחו פעם אחר פעם, בין היתר, בקשת פליטות, בקשה הומניטרית, ואף…

קבלת אזרחות ישראלית דרך נישואין

חישוב תשלום ימי חג

זכויות עובדת בהריון

בית דין רבני או בית המשפט לענייני משפחה - מה עדיף?

קבלת מעמד של הורה לחייל ישראלי, בקשה הומניטרית